woensdag 29 oktober 2008

helaas

Het was de bedoeling om iets te laten zien maar helaas is dat niet mogelijk en daar baal ik zo van !!

Onze laptop is weg voor reparatie want de draadloze verbinding werkt niet meer.
Daar staan dus ook alle afbeeldingen op.

Momenteel gebruik een andere laptop die Jelle kon overnemen van zijn werk.
Ik ben heel blij dat ik die nu kan gebruiken want dan kan ik tenminste toch nog internetten.
Misschien dat ik vanavond nog wat kan plaatsen.
En anders... zo snel mogelijk!

Vandaag ga ik weer lekker scrappen met Steven thuis want hij is nog steeds ziek.
Die arme ziel.
Gister is hij wel maar school geweest maar hij kwam zo belabberd thuis !

Tot een volgende keer !

Groetjes, Frida

1 reacties:

Blogger Nicky zei...

prachtig kaartje in t vorige berichtje en jammer dat er niet meer te zien is hoor! ik zie je werk erg graag! beterschap voor steven!

29 oktober 2008 om 15:46  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage