maandag 1 december 2008

aankopen

Goedenavond,

Het is nu maandagavond elf uur en eigenlijk hoor ik in bed te liggen want ik ben zo moe als een, een,..........nou gewoon heel vermoeid.
Ik had zo in mijn hoofd om te beginnen aan de nieuwe sketch van 2s4y, maar er komt niks uit mijn handen.
Ik baal daar zo van, dat er gewoon geen inspiratie is.
Dan maar eerst alleen laten zien wat ik gister allemaal gekocht heb in Den helder.
Wat een prachtige winkel is dat daar en het was ook erg gezellig, zo'n dagje uit met Miranda en Wendy.

Wat heb ik allemaal gekocht........

Natuurlijk die prachtige kerstlijn van October afternoon plus de bijbehorende stempels.

Deze papiertjes vond ik zo mooi en zo romantisch ( ik geloof van MME ). En die mooie pons van Fiskars. Ik heb heel lang getwijfeld of ik 'm zou nemen maar ik ben nu heel blij dat ik hem heb.

Voor de rest wat verschillende papiertjes die ik denk te kunnen gebruiken.
Nog wat bloemen ( best wel heel veel ), Knoopjes, lettertjes, rubons en nog van alles en nog wat.



Ik heb nog nooit zoveel spullen in één keer gekocht.Eigenlijk is het schandalig veel,maar als je in zo'n gelegenheid bent dan ga je gewoon voor de bijl. Morgen hoop ik te kunnen beginnen met de sketch en dat ik meer energie heb dan vanavond.
Goede nacht en tot een volgende keer.
Groetjes, Frida


3 reacties:

Blogger Nicky zei...

oh wat heb je mooie spullies, ben helemaal jaloers!!! en ik kan me al helemaal voorstellen dat jij er supermooie dingen mee gaat maken!! wel snel laten zien hoor!

2 december 2008 om 19:36  
Blogger Miranda zei...

Ik vond het ook erg gezellig met jou en Wendy in Den Helder. En nu zie ik nog even al jouw spulletjes. Heb mijn aankopen ook zojuist op mijn blog gezet.
Veel plezier ermee, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.

3 december 2008 om 13:40  
Blogger Hanneke van der Linde zei...

Oh wauw!! Wat super haaf al die spulletjes zeg!!!

XxX

5 december 2008 om 23:24  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage