zondag 13 september 2009

Get sketchy

Voor het eerst een kaartje gemaakt voor get sketchy
Eindelijk kom ik eens toe om mee te doen aan al die leuke sketch challenges.
De sketch is gedraaid en ik heb gebruik gemaakt van papier van Melissa Frances

Het vergt nog wel wat oefening om dat op de juiste manier te gebruiken maar over het resultaat ben ik toch redelijk tevreden.





Het is vast wel te zien dat ik mijn inspiratie heb gehaald uit de kaarten van Melissa Phillips
Ik vind haar echt een kunstenares. Het is zooooo knap hoe ze alles bij elkaar vindt en dat alles klopt. Ik ben echt een grote fan van haar werk en ik hoop ooit nog eens zo goed te worden als zij.


En nu ga ik op naar de volgende sketch.
Groetjes, Frida

15 reacties:

Blogger Martha zei...

Je bent redelijk tevreden??? Het is een prachtige kaart geworden Frida, mag je erg tevreden mee zijn!!
Fijne zondag en groetjes,
Martha

13 september 2009 om 12:22  
Blogger Ann zei...

het is weer een plaatje Frida echtheel mooi

13 september 2009 om 12:57  
Blogger Ylona zei...

Heel mooi geworden Frida!
Geweldige kleurencombi.
En ook ik ben een fan van het werk van Melissa Phillips.

13 september 2009 om 15:05  
Blogger Marga zei...

Gewéldig mooi!! Wat maak jij toch altijd mooie kaarten, ik kijk mijn ogen uit.
xx Marga

13 september 2009 om 15:09  
Blogger Unknown zei...

Hoi Frida,

Leuke kaart heb je weer gemaakt, maar als je om mijn blog gaat kijken heb ik nog een verrassing voor je.

Groetjes Ingrid.

13 september 2009 om 16:02  
Blogger Dora zei...

Jij maakt zulke mooie kaarten, elke keer blijf je me verbazen, ook deze is wederom TOP!

13 september 2009 om 16:39  
Blogger Lenet zei...

Ik vind hem prachtig geworden Frida!

13 september 2009 om 17:44  
Blogger Jolanda zei...

Jij gaat wel lekker hè?!
Hartstikke leuke kaarten; ik had even niet gekeken en wham; er staat weer van alles op je blog.
Verder alles goed met je?
Groetjes,
Jolanda

13 september 2009 om 22:51  
Blogger MrsMomma zei...

Beautiful!

13 september 2009 om 23:52  
Blogger Nicky zei...

het is weer een pláátje! voorrral doorrrrgaan!

14 september 2009 om 09:12  
Blogger Swaantje zei...

Hoi Frida,
je hebt een heel leuk kaartje gemaakt.
De kleuren zijn prachtig.

Ik vind je blog erg leuk.
Heel mooie kaarten heb je gemaakt.

Groetjes
Swaani

14 september 2009 om 14:34  
Blogger liszha zei...

Wat mij betreft ben je aardig op weg. Wat een elegante kaart. Prachtig!
Leuk dat er weer een Nederlandse meedoet bij ons op Get Sketchy!
Liefs Lisette

14 september 2009 om 16:02  
Blogger Floortje zei...

Wat een prachtige kaarten weer Frida! En je blijft zo bescheiden hopen dat je eens zo goed bent als Melissa Phillips, terwijl je toch echt al eigen fans hebt...ik in ieder geval en ik weet zeker dat ik niet de enige ben!
Groetjes, Floortje

14 september 2009 om 20:11  
Anonymous Anoniem zei...

Wow Frida, that card id so beautiful.

Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

15 september 2009 om 02:59  
Blogger ~amy~ zei...

gorgeous...love the papers and all the stitching! Thanks for joining us over at Get Sketchy!

15 september 2009 om 14:52  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage