donderdag 1 januari 2009

award

JAHOEOEOEOE........... yes yes yes !

Ten eerste.........: dat ik een award heb ontvangen van Nicky..... Heel erg bedankt :) !!!
Ik heb nog maar net een blog en nu al een award. Dat streelt mijn ego wel hoor !

Ten tweede.......: Heel dom weer eigenlijk maar..... het is me nu toch gelukt om hem te plaatsen !
Zomaar, hups....in één keer, terwijl ik de laatste keer heb zitten klooien en te knoeien en te moeilijk doen en dat het maar niet lukte. Wat dat soms ook is met die computers of met mijn hersens natuurlijk, nou ja ik snap er in ieder geval soms niks van maar ik weet wel dat als het uiteindelijk toch lukt dat je dan zoiets hebt van......."het is maar zo simpel".... maar kom er maar eens achter.
Het is namelijk al een tijdje geleden dat ik hem heb ontvangen.
De regels zijn dat je hem door moet geven maar iedereen die ik hem zou willen geven heeft er al één dus doe ik maar net als sommige anderen, ik geef hem aan iedereen die mijn blog bezoekt !!!





En nu nog maar even strijken maar 't is bijna klaar gelukkig.

Groetjes Frida

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage